سوالات بازدیدکنندگان
آموزش ها و نرم افزارهای موبایل
وبلاگی برای آموزشهای موبایل
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 23:12 :: نويسنده : رامین

 

از تمامی بازدید کنندگان محترم درخواست میشه برای نظم دادن بهتر به

مطالب و ارجاع به قسمت مورد نظر.سوالاتشون رو در این پست مطرح

کنن تا بهشون پاسخ داده بشه

                                با تشکر



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:45---29 شهريور 1392
با عرض سلام خدمت آقا رامین آیا میدونید علت بسته شدن اجباری صفحه نمایش چیه ؟ goلانچر داشتم گفتم شاید از اونه پاکش کردم ولی صفحه اصلیش هم اونجوری میشه دو گزینه میده یکی بسته شدن اجباری دیگری انتظار!در ضمن مموریم کلاس 10و 8گیگ نصفشم خالی
پاسخ:سلام عذر میخوام بابت دیر پاسخ دادن به سوالتون این خطا زمانی رخ میده که رم گوشی کم بیاره یعنی نرم افزارهای درحالاجرا اونقدر باز باشن که سیستم پاسخگوی اجرای نرم افزار جدید نباشه goلانچر به تنهایی رم زیادی اشغال میکنه چون نرم افزاری هست که دائم در حال اجراست پیشنهاد میکنم حذفش کنین وگوشی رو ریست تنظیمات فقط کنین وبعدم advance task killer proرو نصب کنین و از منو setingeshنرم افزارهای اضافه رو ببندین مشکلتون حل خواهد شد


عليرضا
ساعت8:08---22 تير 1392
سلام رامين جان خسته نباشي نميدونم اين سوال اينجا جاش هست يانه؟ايشالله كه مشكلي نداشته باشه و ج بگيرم!!لايو دارم قبلا كه مسيج ميومد ال اي دي روشن ميشد اما مدتيه ديگه روشن نميشه!!چه كنم؟مسيرش رو بهم يادبدين لطفا سپاس
پاسخ: سلام بابت دیر پاسخ دادن بهسوالتون عذر میخوام شما احتمالا بد افزاری نصب کردی که این حالت پیش اومده البته من همیشه میگم شما چیزهایی که نصب کردین وکارهایی هم که رو گوشی انجام دادین رو باید بگین که بدونم شاید به برنامه خاصی مربوط بشه من احتمال زیاد به نصب نرم افزار نا مناسی مثل مدیریت باتری یا نرم افزارهای مدیریتی دیگه میدم که این مشکل رو به وجود آوردنم با فکتوری ریست مشکل حل میشه که مسیرش همsetting> privacy< factoyuy data reset فقط تیکerase sd cart خاموش باشه


alireza
ساعت12:12---2 خرداد 1392
سلام



میشه طریقه tethering تو ویندوز xp رو بگید من از سایت www.android.com/tether هیچی نفهمیدم
پاسخ: عذر میخوام چون با xpکار نمیکنم متاسفانه پاسخ سوالتونم نمیدونم دویت عزیز


mahta
ساعت12:53---16 ارديبهشت 1392
سلام دوستان


من گوشیمو آپدیت کردم ولی وای فایش دیگه وصل نمیشه.


برنامه wifix manager هم نصب کردم ولی جواب نداد!


تو رو خدا کمکم کنین، من تمام کارم با اینترنت گوشی بود!


چی کارش کنم؟
پاسخ: سلام دوست من بارها گفتم مدل گوشی رو بگید که بدونم باید چطور کمک کنم کلا آندرویید 4 نقص وای فای داره حتی xperia z هم از این قائده مستثنی نیست اما در نهایت میدونی آندرویید ورژن پایینتر رو فلاش بزنی ومشکل بر طرف بشه


علی
ساعت19:00---4 فروردين 1392
سلام



من لایو دارم که اندروید4.0.4با بیلد نامبر431روت شده بوت لودر آنلاک هست ولی وقتی می خوام به 587 ارتقا بدم گوشی خاموش میشه وقتی میخواد ارتفا بده دوباره گوشی روشن میشه و ارتقا پیدا نمیکنه.
پاسخ: بله چون آنلاک شده این مشکل پیش میاد شما میتونی با نرم افزار فلاش تولز ودانلود رام 587 ,رام رو فلاش کنی وبه راحتی ارتقاء بدی ورژن گوشیت رو


محمد
ساعت9:48---22 بهمن 1391
سلام



۱.من میخوام رام کاستوم بریزم میشه بگید چطور باید بکاپ بگیرم(لایو)



۲.من گوشی مو روت کردم چطور برنامه هارو تو sdکارت نصب کنم
پاسخ: سلام بابت دیر پاسخ دادنم عذر میخوام مشکلاتی بود که نمیتونستم بیام ببخشید شما وقتی گوشیت روت شده یعنی کاستوم کرنل نصب کردی برای رفتن به حالت ریکاوری باید گوشی رو خاموش کنی وبعد روشن وبه صورت ممتد دکمه منفی ولوم یا اگه نشد مثبت رو بزنی تا گوشی به محیط ریکاوری بره اگه نرفت هم با دکمه بک بعد از اونجا گزینه بک آپ کاملا معلوم هست میتونی بکاپ بگیری که حدود 15 دقیقه طول میکشه بعد فول وایپ کنی یعنی از بخش وایپ همه وایپ ها رو انجام بدی وبعد از طریق گزینه اول که chos zip fileبه گمانم باید باشه به مموری میری وفایل فشرده شده کاستوم رام رو اجرا میکنی وبعد اتمام کار به راحتی کاستوم رام اجرا خواهد شد


ali
ساعت17:20---16 بهمن 1391
سلام



من برای آنلاک کردن بوت لودر فایل driver.zip رو دانلود کردم.

تو قسمت آموزش ها گفتید اکسترکت کنم بعد نصب

ولی فایلی برای نصب وجود نداره

تو فولدر چند تا پوشه فقط هست لطفا راهنمایی کنید



پیشاپیش ممنون
پاسخ: سلام بارها گفتم که مدل گوشی رو قید کنین! نصب شدن فست بوت ودرایور به این صورت انجام میشه که شما باید در حالت خاموش.اگر نئو یا آرک یا گوشیهای دکمه دار هست باید دکمه منو رو بزنی وبعد کابل رو وصل کنی واگه گوشیت لمسیه مثل لایو باید دکمه ولوم+رو نگهداری وبعد کابل رو وصل کنی تا گوشی در حالت فست بوت ست آپ بشه


alireza
ساعت17:16---16 بهمن 1391
سلام

میشه آموزش ریختن (کرنل رسمی اندروید 4 ( روت شده+ریکاوری + ساپورت init.d + ساپورت پارتیشن دوم)



با فلش تولز رو بذارید
پاسخ: سلام کرنل رو به پوشه fremwer انتقال بده یا هرجایی که مسیر مورد نظر رو بتونی زود پیدا کنی.وارد فلاش تولز بشو و گزینه اول که به شکا ساعقه هستش رو بزن وبعد گزینهfast bootرو انتخاب کن وبعد select ;ernel to flashرو بزن وکرنل رو انتخاب وکار رو انجام بده.البته از نرم افزارهای موجود اگه باquickimg در سایتم هست,فلاش کنی راحتتره.ناگفته نمونه برای فلاش زدن در حالت فست بوت.گوشی باید در حالت فست بوت متصل باشه نه فلاش مود


sadegh
ساعت22:46---11 بهمن 1391
با عرض سلام.می خواستم بدونم چطوری باید اندروید4.0.4 رو روت کرد؟اموزش های داخل سایت مال ورژن های قبلی هستند.من گوشیم رو از طریق نرم افزار گوشی در کامپوتر اپدیت کردم.گوشیم لایو هستش.پیشاپیش مرسی.
پاسخ: سلام شما اول باید گوشی رو آنلاک کنی که روشش هست در سایت بعدکاستوم کرنل مخصوص همون ورژن آندرویید که رو گوشی نصبه رو دانلود وباquick img که در سایت هست از طریق فست بوت فلاش کنی که فلاش از طریق فست بوت هم در سایت روشش قرار داره وبعد گوشی رو به روشی که در سایت گفته شده روت کنی


sadegh
ساعت21:41---24 دی 1391
سلام.من گوشیم رو از طریق نرم افزار گوشی تو کامپیوترم به اندروید 4.0.4 اپدیت کردم.حالا میخوام به گوشیم فلش وصل کنم.آیا باید گوشیم رو روت کنم؟ به نظر شما می ارزه روت کنم؟
پاسخ: سلام قطعا کع میارزه روت بشه چون در حقیقت شما در حال حاضر نیمی از کارایی اصلی رو دارید استفاده میکنید وبا روت کردن امکاناتی مثل خوندن فلاش ونصب نرمافزارهیی که به روت نیاز دارن یا حتی افزایش سرعت cpuبراتون امکان پذیر میشه البته هر فلاشی رو اجرا نمیکنه معمولا فلاش های جدید ساپورت نمیشن وقدیمیترها بهتر جوابگو هستن


alireza
ساعت15:26---9 دی 1391
سلام

وقتی می خوام گوشیمو(لایو) به رام ۴.۰.۴ آپ کنم با فلش تولز یه پیغام میده هر کاری می کنم نمیشه

با quik data هم eror میده

مشکل از کجاست
پاسخ: کوییک دیتا بخاطر اینه که گوشی انلاک نشده که ارور میده باید دکمه ولوم منفی رو نگهداری وکابل رو وصل کنی مشکل شروع فلاش حل میشه


hossein
ساعت23:54---12 آذر 1391
سلام خسته نباشی یه سوال دیگه داشتم :

روت کردن لایو با اندروید 4.0.4 بیلد نامبر 587 و بوت لودر بسته نیومده ؟

اگه میدونید ممنون میشم مثل قبل راهنمایی کنید
پاسخ: سلام خیر برای روت کردن باید بوت لودر باز باشه وبرای بستنش هم فایلش در وبلاگ قرار داره که با فلاش تولز میتونین دوباره ببندین


hossein
ساعت18:03---21 آبان 1391
سلام اقا رامین لطفا کمک کنید باتریم الان به 40% می رسه خاموش میشه ورژن جدید که نداریم اخریش 4.0.1 با بیلد نامبر 587 هستش دیگه !!!!!


پاسخ: گوشی رو به یک متخصص نشون بدین تا بدتر از اون نشده.فکر کنم آیسی باتری آسیب دیده


hossein
ساعت21:57---17 آبان 1391
سلام اقا رامین

یادتون بود درباره افقی شدن گوشیم که بعضی اوقات میشد سوالاتی کردم ؟ ( گوشی رو میچرخوندم تو دستاپ گوشی یا منو میچرخید ؟) و باتری .... گه گفته بودم تا 12 %یا %20 میشد بعد یهو خاموش میشد ؟

چند روزه رابطه این دو مشکل فهمیدم اما دلیلشو نمیدونم .............. هرموقع گوشیم قابلیت چرخش تو دستاپ یا منو ها رو داره باتریم اونجوری میشه و یهو خالی میکنه !!!! چند بار امتحان کردم دیدم اینجوریه آخرین بارم امروز بود .

دلیلشو نمیدونم اگه میدونید راهنماییم کنید ممنونننننننننننننننننننن.
پاسخ: سلام والا چون تا حالا به همچین موردی بر نخوردم نمیتونم نظری بدم واینکه این 2 چطور میتونن به هم مربوط باشن اما در بعضی موارد با آپدیت به ورژن جدیدتر آندرویید مشکلات نرم افزاری حل میشه


hamed
ساعت20:19---15 آبان 1391
in theme haye makhsoose live ro az koja mitoonam tahiye konam?
پاسخ: سلام در فروم های موبایل ودر سایت های معتبر موبایل موجود هست اما کمی در عملکرد وسرعت رم گوشی تاثیر منفی میذاره


hamed
ساعت18:34---12 آبان 1391
salam,mamnoon ke b dadin, vali too qesmate shutter sound faqat 3 ta sedaye mokhtalef hast va nemishe sedasho khamoosh kard.
پاسخ: تو نئو که همینطوره باید تو گوشیهای دیگه هم همینطور باشه.توی آندرویید4 فکر کنم آپشنش اضافه میشه ولی با نصب تمهای مخصوص لایو فکر کنم بتونین به هدفتون برسین


saber
ساعت17:06---12 آبان 1391
سلام

رامین جان نسخه جدید اندروید 4 برای نئو وی اومده اگه میشه بزار داخل سایت

4.1 .B.0.587
پاسخ: سلام.بله میدونم که اومده دوست عزیزم فقط مشکلی در آپلود بود حتما قرار میدم


hamed
ساعت17:25---11 آبان 1391
salam,man gooshim live hast va nemitoonam sedaye sutter doorbinesho qat kona hata ba narmafzarhaye doorbin ya halate silent lotfan komakam konid.
پاسخ: سلام وارد دوربین که بشی فقط با زدن دکمه سمت راست روی تاچ که در کنار homeهست 3تا گزینه میاد که پایینترینش گزینه صدای شاتر هستش که میتونی خاموش یا تغییرش بدی


hossein
ساعت17:24---25 مهر 1391
سلام اقا رامین خسته نباشی

یه مشکل واسه باتری گوشیم پیش امده میخواستم راهنمایییم کنید... گوشی من لایو v4.0.1 بیلد 587 . قبلا باتری تا 1% می رفت و خاموش میشد ولی الان چند روزی که تا 12 یا این حدودا میره بهد یه هو خاموش میشه یه بارم تا 30% رفت خاموش شد یعنی خاموش میشد من میزدم شارژ از 30 به بعد شارژ می کرد گوشیمم برج 3 خریدم و تاحالا این مشکل نداشتم برنامه خاصی هم نصب نکردم که بگم اینو نصب کردم اینجوری شده . ممنون میشم راهنمایی کنین
پاسخ: سلام انشالله که مشکلی نیست اما اگه گوشی رو به رام عقب تر از رام فابریک فلاش کنی مثلا 2.3 بود وشما 2.2 کردی این امکان هست که مشگل به وجود اومده باشه مشکل مورد نظرتون واسه یکی از دوستام هم به وجود اومد در بعضی موارد با فلاش کردن رام رسمی حل میشه وبعضی موارد هم آیسی شارژ آسیب دیده میشه که این مورد پیش میاد اگه گارانتی دارین بدین گارانتی متقبل میشن دست تعمیر کار معمولی ندین گرچه من به گارانتی هم اعتماد ندارم چون 3 دفعه گوشی دوستم رو برگردوندند وهر بار 1 بلایی سرش آوردن وگوشیش دیگه به هیچ دردی نمیخورد که با اعتراض ها تونست 1 گوشی جدید بگیره.در حد اطلاعات بنده اینقدر بود.عذر میخوام دیر جواب دادم چون چند روز نبودم.


علي
ساعت14:54---21 مهر 1391
با سلام

آقا رامين واقعا براي پاسخ دادن به سوال هاي قبليم ازت ممنونم

يك سوال ديگه تو سايت ir-tci نوشته بود كه كابل otg رو در مدت طولاني وصل نكنيم چون باعث کم و زیاد شدن ولتاژ برق ميشه و motherboard را می سوزونه.آيا اين مطلب درسته؟اگه درسته مدت طولاني يعني چقدر؟


پاسخ: سلام.خواهش میکنم.خیر این مطلب صحت نداره که اگر داشت پس اصلا چرا این قابلیت قرار گرفته در گوشیها؟! اصلا چرا خود شرکتها مثل نوکیا این کابل رو در بعضی مدلها همراه گوشی قرار میده؟! اصلا درست نیست ومشکلی هم پیش نخواهد اومد


hossein
ساعت13:25---21 مهر 1391
سلام اره موافقم اون روز قاطی کرده بود خودمم داشتم شاخ در می اوردم که چرا اینجوری میشه اخه تا حالا نشده بود ولی متاسفانه فقط یه روز بود روز بعد دیگه اینجوری نشد تازه بیلد نامبر من با گوشی اپ کرده بودم ولی الان هر کاری میکنم تو سیتسنگ هم رفتم auto rotate فعال کردم ولی نمیشه که نمیشه ............

راستی از این جمله تون چیزی متوجه نشدم میشه یه کم توضیح بدین

( لی با فارسی کردن توسط برنامه موجود در سایت میتونی پی به این قضیه ببری(در صورت سخت بودن خوندن متون انگلیسی)

ممنون
پاسخ: شرمندهم که واضح توضیح ندادم.منظورم اینه که با برنامه فارسی ساز میتونی گوشی رو در صورت نداشتن زبان فارسی پیشفرض در گوشی,فارسی کنی و قسمتهای انگلسیس موجود در گوشی رو به راحتی معنیشو ببینی مثل قسمت دولاپر در ستینگ(شاید بعضی کلمات ترجمش سخت باشه) فارسی شدن در تمام گوشی انجام میشه منظور این بود


hossein
ساعت18:38---20 مهر 1391
سلام اقا رامین خسته نباشی

یه اتفاقی واسه گوشیم افتاده که دیگه هر کاری میکنم نمی شه اگه می دونین ممنون میشم که راهنمایی کنین ( لایو اندروید 4.0.1 و بیلد نامبر 587 )

یه روز داشتم با گوشیم ور میرفتم بازی میکردم و برنامه باز میکردم و ... بعد که تموم شد با برنامه task maneger که روی صفحه دستکتاپ بود زدم تا برنامه های اضافی پاک شن بعد یهو گوشی خودش چرخید یعنی انگار گوشی رو میچرخونی افقی میشه شد . نکته جالبش این که بعد این واقعه همون روز هر موقع گوشیمو میچرخوندم صفحه هم میچرخید تو دسکتاپ تو منو یا هر چی که کلی ذوق کردم ولی از روز بعد دیگه هر کاری میکردم تو قسمت منو یا دسکتاپ گوشی نمی چرخید ولی بعید میدونم گوشی لایو این امکان داشته باشه که تو دسکتاپ یا منو وقتی گوشیرو افقی میکنی بچرخه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ: سلام حسین جان باید بگم که در منوی اصلی وهمچنین صفحه اصلی امکان چرخش وجود نداره مگر در گالری,ستینگ وجاهای دیگه واحتمالا 1 لحظه خون به مغز گوشیت نرسیده بود ! شوخی کردم.پیش میاد ولی خب در قصمت display میتونی auto rotateرو فعال کنی که چرخش هم فراهم بشه وامکانش هم هست که توسعه دهندگان در ورژن جدید آندرویید که شما دارین قابلیت چرخش رو هم قرار داده باشن که بعیده .لی با فارسی کردن توسط برنامه موجود در سایت میتونی پی به این قضیه ببری(در صورت سخت بودن خوندن متون انگلیسی)


علي
ساعت17:37---19 مهر 1391
با سلام

من در مرحله ي كاستوم كرنل بعد از 10 ثانيه اي كه گفتين و كاراي نرم افزار quick img تموم شد گوشيمو اجكت كردم و بعد usb رو در آوردم بعدشم گوشيمو روشن كردم هيچ تغييري هم نكرده بود.سوال:آيا بايد تغييري رخ ميداد؟

بعد در حالي كه گوشي روشن بود اونو وصل كردم و run me رو زدم و يك پنجره ي سياه رنگ كه توش نوشته هايي داشت اومد كه من مطابق درخواست دكمه اي رو زدم بعد نوشتwaiting for device و بعدش چيزي نيومد حالا بايد چيكار كنم؟
پاسخ: سلام دوست عزیز.خیر در مرحله اول تغییری که به چشم بیاد مشاهده نمیشه ودر قسمت بعد هم که گفتینwaiting for deviseمیاد شما ابتدا باید usb debogingرو فعال کنین وبعد run meرو انجام بدین وبهتره که خاموش شدن صفحه هم روی 5 دقیقه قرار داشته باشه چون گاهی بعد خاموش شدن تصویر ووصل شدن به کابل واجرایrun me هم گزینهwiting for deviseمیاد وکلا جای نگرانی نیست


hossein
ساعت0:13---16 مهر 1391
سلام اقا رامین منظورم برنامه اس ام اسی که به اینترنت احتیاج نداشته باشه مثل GO-SMS-Pro-v4.62
پاسخ: سلام حسین جان خود برنامه ای که نام بردی.بهترین تغییر محیط رو ایجاد میکنه وزیباترینه به نظرم اما برنامه دیگه ای هم هست با نام Handcent SMS که میشه گفت راضی کنندست وشکلکهای اضافی هم داره


hossein
ساعت22:57---12 مهر 1391
سلام اقا رامین با توجه به تجربه بیشتر شما نسبت به دوستان میتونین یه مسنجر خوب واسه اس ام اس معرفی کنین البته برنامه زیاده ولی پیشنهاد خودتون چیه ؟ ممنون از جوابدهیتون
پاسخ: سلام دوست عزیز من مسنجر نیم باز رو به شما پیشنهاد میدم چون در ورژن جدیدش میتونین با وای فای حتی تماس مجانی با کیفیت عالی هم داشته باشین که خودم استفاده میکنم وبه صورت قابل توجهی هزینه هام کاهش پیدا کرده وفقط پول پیام از شارژم کم میشه


علي
ساعت13:42---11 مهر 1391
سلام

من ميخوام گوشيمو روت كنم.الان تو مرحله ي كاستوم كرنلم.

وقتي تو سايت ها سرچ كردم نوشته بودند براي نصب ريكاوري بايد گوشي روت باشه.شما هم كه تو قسمت كاستوم كرنل نوشتي قبل از نصب كاستوم كرنل براي احتياط از رام گوشي بك آپ بگيريم.آخه ميترسم گوشيم بسوزه براي همين خواستم قبلش از رامم بك آپ بگيرم.حالا چي كار كنم؟
پاسخ: دوست عزیز بک آپ گرفتن بخاطر احتمال سوختن نیست! فقط برای جلو گیری از از دست رفتن احتمالی نرم افزارهی نصب شده یا رکوردهای بازیهاست! هیچ وقت هم گوشی شما نخواه سوخت.کاستوم کرنل همراه خودش ریکاوری مود رو ه مداره به هیچ عنوان نگران سوختن گوشی نباش والسلام


hossein
ساعت1:01---11 مهر 1391
سلام خسته نباشی اقا رامین میشه لطف کنی تو گوشی لایو این 3D Camera یه توضیحی بدین که چطوری میشه باهاش عکس گرف من که نتونستم ..............
پاسخ:سلام وقتی تو حالت سه یعدی رفتی همونطور که روی تصویر میاد,میخواد از شما که گوشی رو از چپ به راست حرکت بدی تا تصاویر رو ثبت کنه برای ای منظور اول دکمه عکس رو فشار بده مثل همه عکسهای عادی وقتی فشار دادی گوشی رو به آرومی از چپ به راست حرکت بده واون مسیر تعیین شده رو تا انتها طی کن که عکس ثبت بشه به همین راحتی


علي
ساعت2:42---6 مهر 1391
سلام

ميشه بگيد چجوري از رامم توسط نرم افزار ريكاوري بك آپ تهيه كنم؟
پاسخ: سلام علی جان اول باید بدونم که اطلاعات شما در چه حدیه! بعد بدونم ریکاوری رو نصب داری یا نه؟ریکاوری محیطیه مثل بایاس سیستم کامپیوتر هستش ویه محیطی قبل ورود به گوشی هستش با دکمه ولوم + اگه نشد هم _ وارد این محیط میشه گوشی به این ترتیب که در صورت نصب بودن ریکاوری بعد اومدن لوگوی سونی اریکسون دکمه رو فشار میدی وبعد وارد محیط ریکاوری خواهی شداونوقت گزینه بک آپ رو خواهی دید وانتخاب کن بعد چند دقیقه بکاپ انجام میشه


نويد
ساعت14:32---5 مهر 1391
سلام دوست عزيز.

من گوشي لايو رو آپديت كردم به اندرويد 4. اما خوب بازدهي گوشي اومده پايين.

متاسفانه از دانگريد هيچ اطلاعي ندارم. ميشه مراحل دانگريد به ور‍ژن 2.3.4 رو به طور خلاصه توضيح بديد تا بدونم بايد به ترتيب چه كنم؟؟

در ضمن بيلد نامبر گوشي 0.587 هست، البته اگه مهمه.

ممنون ميشم راهنمايي كنيد پاسخ: سلام دوست عزیز دانگریت کردن هم مثل اپگریت هستش با این تفاوت که شما باید نرم افزار فلاش تولز رو دانلود کنی وروی سیستم نصب کنی ورام مورد نظر یعنی همون 2.3.4 رو هم دانلود کنی که در بخش رامهای رسمی وبلاگ قرار داره واز طریق فلاش تولز فلاش کنی که نحوه فلاش کردن هم خیلی سادست فقط کافیه نرم افزار رو اجرا وگزینه ای که شبیه ساعقه هستش رو کلیک کنی ودر صفحه جدید گزینه فلاش مود رو انتخاب کنی البته قبلش باید فایل رام دانلود شده مورد نظر رو به پوشهfrimware داخل محل نصب فلاش تولز انتقال بدی وبعد فایل رو انتخاب وفلاش رو انجام بدی وکل این مراحل کمتر از 2 دقیقه طول میکشه باز اگه به مشکلی برخوردی بنده در خدمت هستم


alireza
ساعت16:14---2 مهر 1391
سلام آقارامین



1. آندروید 4.1 کی میاد اگه طول می کشه به 4.0.4 اپدیت کنم





2.صفحه نمایش گوشیم خود به خود روشن خاموش میشه هیچ برنامه مدیریت باطری ندارم حتی وقتی دارم آهنگ یا فیلم نگاه می کنم دو تا دکمه گوشه خود به خود روشن خاموش میشه مشکل از کجاست



3.چطور میشه با استفاده از اینترنت کامپیتر که وایرلس نیست با گوشی استفاده کرد
پاسخ: سلام شما اول باید بگی که مدل گوشیت چی هست وبعد باید بگم گه اندرویید 4.1 برای گوشیهای سال 2011 سونیاریکسون ارائه نمیشه واگه هم باشه رسمی نیست چون پردازنده گوشیهای سال 2.11 جوابگوی این ورژن سنگین نیست وبا لگهایی همراه خواهد بود وهمینطور رم گوشی هم پاسخگو نیست درباره سوال دوم اگه مدل گوشی رو میدونستم میتونستم بهتر کمگ کنم بر فرض اینکه گوشی شما لایو باشه با فکتوری ریست مشکل حل میشه وکلا چیز مهمی نیست ونباید نگران این باشی وبیشتر بخاطر نصب بد افزارهای نا مطمءن هستش وبه گوشی آسیب نخواهد رسوند در باره سوال آخر هم نمیشه این کارو انجام داد چون وایرلس برای سیستمهای مخابراتی بدون سیم هست واین گوشی برای این منظور هم طراحی شده ومگر اینکه شما با جی پی آر اس این کار رو انجام بدین


hossein
ساعت17:36---28 شهريور 1391
سلام

اقا رامین یه خواهش دارم ازتون ..... خواهشا به همه دوستان بگین فارسی سوالاتشونو تایپ کنن اونم بخاطر فارس بودنمون و علاقه به تایپ فارسی و معنی نداره ما بخایم سوالاتمونو با قلم یه کشوری که به خون ما تشنست بنویسیم . از همه دوستان هم خواهش میکنم تو وبلاگ و همه سایتای فارسی ، فارسی تایپ کنن

یه خواهش دیگه ..... اگه شمام به کسانی که غیر فارسی تایپ میکنن جواب ندین و تذکر بدین مطمئن باشین همه مجبور میشن فارسی تایپ کنین . خلاصه این عادت بد باید از یه جایی برداشته شه خوشحال میشیم شما هم از اینجا شرو کنین ...........................

سپاس از وبلاگ عالی و پاسخدهی کامل به هموطنامون ایرانی
پاسخ: سلام حسین ججان من در ارتباط با فینگلیش نوشتن قبلا به بچه ها اطلاع دادم ولاقل ندیدم کسی دوباره این کارو انجام داده باشه.کاری به دشمن بودن ندارم اما خوندنش از حوصله خارجه ودوستامونم میدونن که ننویسن.باز از گفته شما ممنون


علیرضا
ساعت13:07---28 شهريور 1391
با عرض سلام و خسته نباشید

گوشی من سونی اریکسون لایو هستش.چند وقتی هست که عکسا و فیلما و آهنگام یهویی میپره.ینی تو مموریم هستن اما تو گالری گوشی نشون نمیده.تو فایل منیجر هم میشه دید.باید بزنم به سیستم فایلام رو دوباره بریزم تو گوشی اون موقع تو گالری نشون میده.اما یه روز هم دووم نمیارهپاسخ: سلام دوست عزیز نگران نباش پیش میاد وبه چند دلیله اول اینکه شما وقتی به سیستم وصل میکنی این مشکل پیش میاد ودر همه گوشیهای آندرویید صادقه و دوم به دلیل تعدد فایلهای عکس وفیلم هستش شما باید 1 بارگوشی رو ریست کنی وفایلهای اضافه رو از مموری کارت پاک کنی ونرم افزارهای مورد نیازت رو فقط نصب کنی چون فایلهای کش باعث این اتفاقها میشن که کلا مشکا حادیم نیست فقط مثل اتاقی میشه که همه چیز توش به هم ریختست شما اتاق تو اتاق بهم ریخته زودتر چیز مورد نظر روپیدا میکنی یا تو اتاق تروتمیز ومرتب؟


مریم
ساعت15:47---27 شهريور 1391
سلام ممنونم از جوابتون


دلیل اینکه فکر کردم به روت مربوطه این بود که تمام نرم افزارهایی که الان نصب کردم قبل از روت هم نصب بود و این اتفاق حتی یک بار هم نیفتاد.
پاسخ: یعنی هیچ نرم افزار دیگه ای بهد روت نصب نکردین؟!میشه؟ اگه که نصب کردین دیگه پس چه نیازی به روت داشتین؟ باز هم میگم به روت ربطی نداره میتونی فکتوری ریست کنی ومموری رو هم پاک کنی البته قبلش برنامه ها رو تو کامپیوتر نگهدارین ودوباره به مموری انتقال بدین


مریم
ساعت14:37---27 شهريور 1391
سلام


گوشی من نئو وی (2.3.4- build 62)هست و از طریق این روش http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=159282


روتش کردم.اگر بخوام دوباره مثل روز اولش بشه باید چیکار کنم؟ رام رسمی رو نصب کنم؟


از وقتی روت کردم بعضی وقتا status bar محو میشه و گوشی هنگ میکنه!


تو یکی از سوالات بالا نوشتید نوار وضعیتهای آماده وشیک برای مدلهای مختلف وجود داره .میشه اسم یکیش که تست کردین بهم بگین؟



پاسخ: سلام دوست عزیز روت کردن هیچوقت باعث این اتفاق نمیشه ومشکل شما میتونه از نرم افزارها و حتی بازیهای دیگه باشه ,اگر هم کاستوم استاتوس بار نصب کردین یا نرم افزارهای مدیریت باتری وامثالشون باید بگم که باعث اخلال در کار گوشی میشن در کل با ریست فکتوری مشکل برطرف میشه واگر نشد میتونین رام رسمی رو دوباره با فلاش تولز فلاش کنین که قطعا درست میشه اما بازم میگم که مشکل از روت نیست


sadegh
ساعت2:08---24 شهريور 1391
سلام استاد

اقا من بدون انلاک کردن گوشیم کدی رو که دادی وارد کردم و جلوش نوشته بودyes این یعنی گوشی من از اول انلاک بوده؟live

دیگه نیاری به رفتن این مراحل نیست؟ادامه مراحل روت رو انجام بدم؟
پاسخ: سلام دوست عزیز خیر اون یعنی گوشی قابلیت دسترسی به آنلاک رو داره نه که آنلاک باشه خیر باید همه مراحل رو انجام بدی


sarma
ساعت17:59---18 شهريور 1391
آقا رامين ورژن و بيس باندش رو از كجا بفهمم؟ يعني همون بيلد نامبر؟
پاسخ: در بخش abote phon گزینه های مورد نظر android version build numer


sadegh
ساعت15:47---18 شهريور 1391
ببخشید اقا رامین انگار اشتباه متوجه شدید من مشکلم زبان گوشی نیست.من انگلیسی بلدم.منظورم مراحل روت کردن بود که توش سر در گم میشم.اخه باز کردن بوت لودر مخصوصا تو در تویه.
پاسخ: ;کارهای لازم رفت به سایت سونی ودریافت انلاک کده وفایل فست بوتی که دانلود کرین همون درایور رو,واردش بشین و شیفت کیبورد رو نگهدارین وراست کلیک کنین وگزینه open...رو بزنین ودر پنجره سیاه باز شده کارها ودستوراتی که نوشته شده و3 قسمت هست رو وارد کنین گوشی به راحتی انلاک میشه


sadegh
ساعت23:52---17 شهريور 1391
با سلام دوباره

ابتدا بگم که گوشیم در منو زبان فارسی نداره و من هم با زبان انگلیسی غریبه نیستم

خب حالا بنابر توصیه جنابعالی تصمیم به روت میگیرم.

لطفا میشه بگید که باید از ابتدا تا انتها چه کارایی انجام بدم چون من قبلا 2 یا3 بار مراحل رو خوندم ولی باز هم سردرگم هستم.
پاسخ: دوست عزیز در همونجا که روش فارسی کردن قرار دادم 1 روش سختتره اما موندگاره یعنی با فلاش فقط پاک میشه ویه روش دیگه دانلود نرم افزاریه که قرار دادم ونیاز به روت نداره و میتونی زبانهای دیگه رو اضافه کنی وروی همه ورژنها هم جواب میده ولی اگه از گوشی پاک بشه زبان هم پاک میشه گرچه مهم هم نیست


sarma
ساعت16:19---17 شهريور 1391
خوب من مي خوام رام رسمي اندرويد 4 رو گوشيم فلش كنم، بعد اگر خوشم نيومد مي تونم دوباره همون رام 2.3 فلش كنم؟
پاسخ: یله میتونی اما باید ورژن وبیس باند اصلی خودت باشه اگر پایینترشو فلاش بزنی گوشی مشکل باطری پیدا خواهد کرد


sarma
ساعت13:14---16 شهريور 1391
ببخشيد يادم رفت سوال خودو بپرسم!!

اين كه ميگن رام اصلي فلش كنيد رو گوشي ، اين رام اصلي چيه ؟ چرا بهش ميگن رام اصلي ؟ يعني خود شركت سوني اين زده؟
پاسخ: بله رام اصلی یا همون رام رسمی که توسط توسعه دهنددگان رسمی شرکت سونی تولید شده وهمون رام رسمی گوشی هست که گوشی رو به روز اول برمیگردونه


sarma
ساعت13:10---16 شهريور 1391
سلام

ببخشيد آقا رامين كه اينو ميگم ولي تو نظرات خوندم كه يكي گفت چه طور ميشه DVD پخش كرد و شما گفتي اطلاع نداري ، حالا من ميگم كه بدونبد !! برنامه هايي هستن كه اين كار انجام بدن مثلا wonder share player كه بايد dvd كامل تو مموري كپي كني بعد ميري تو برنامه و يه refresh مي كني و dvd ميشناسه و مي توني اونو نگاه كني
پاسخ: تشکر از شما ولی من خواستم کار رو راحت کنم ونه گفتم! چون نیاز به کپی dvd نیست چرا که میشه با تبدیلش به حجم کمتر اونو در پسوندهای دیگه وبا همون کیفیت مشاهده کرد با این تفاوت که زیرنویس رو هم در اختیار دارید


sadegh
ساعت12:00---16 شهريور 1391
سلام اقا رامین استاد گرامی

باید به حضور جنابعالی عارض بشم که همونطور که قبلا گفته بودم گوشی من لایو هستش و ورژن اندرویدش هم 2.3.4هستش من هیچ مشکلی نداشتم و ندارم شکر خدا فقط تنها چیزی که من رو وسوسه میکنه تا گوشیم رو روت کنم اشغال فضای حافظه داخلی بواسطه برخی از نرم افزاراست که به صورت اتومات به SDنمیرند و باید ار link2SDاستفاده بشه ولی اون هم نیاز به روت کردن گوشی داره.می خوام با این کارحافظه داخلی رو خالی کنم تا سرعت بهتر بشه من زیاد با نرم افزار کار میکنم.آیا به نظر شما ارزش داره که گوشیم رو روت کنم و دستکاریش کنم و اپدیت هم بشه یا نه ؟؟؟؟؟؟

پیشاپیش ممنون از لطف بیکرانتون
پاسخ: سلام دوست عزیز.روت کردن مزایای زیادی داره از جمله جا به جا کردن فایلهایی که سیستمی وغیر قابل انتقال به مموری هستن.بای به عرض برسونم که فایلهایی که نصب میکنین بدون روت هم میتونه به مموری انتقال داده بشه وفقط کافیه زبان گوشی انگلیسی باشه تا انتقال انجام بشه وربطی به روت بودن نداره.اما در کل من روت کردن رو توصیه میکنم وخودم هم روی گوشیم انجام دادم


شاهین
ساعت17:09---15 شهريور 1391
سلام اقا رامین



من چطوری می تونم نوار وضعیت برای گوشی خودم درست کنم مثلا اضافه کردن بلوتوث. WiFi و.. البته نمی خوام روتش کنم و یا رام دیگه ای روش نصب کنم.
پاسخ: سلام.تا رون نکنین نمیتونین وروت هم کاری با گوشیتون نمیکنه! نوار وضعیتهای آماده وشیک برای مدلهای مختلف وجود داره که غالبا فشرده هستن وبرای نصب فایلهای فشرده نیاز به محیط ریکاوری دارین که اون هم متسلزم روت بودن گوشی داره تا محیطش بالا بیاد


sasan
ساعت2:24---23 مرداد 1391
salam ramin jan khobi khaste nabashi babat in matalebi ke mizari.ghaste az mozahemat man xperia mini gereftam rootesh kardam chandta barname roosh nasb kardam fake sms jozvesh bod hala har smsy baram 2bar2bar miyadbarnamesho hata pak kardam vali hanoz injori goshimam factoryresetam nemishe bayad che kar konam mamnon misham rahnamaim konidپاسخ: سلام بله از عواقب نرم افزارهای ناجوره,اما یعنی چی که فکتوری نمیشه؟مگه امکان داره وقتی آپشن فکتوری ریسن توی تام گوشیها هست؟! تو قسمت setting>privacy میتونی فکتوری ریست روببینی

ali.r
ساعت13:12---22 مرداد 1391
سلام آقا رامین دو تا سوال داشتم

1_یه مدتی که صفحه نمایش گوشیم خود به خود روشن خاموش میشه چی کار باید کنم



2_تو قسمت آنلاک کردن بوت لودر تو یکی از مراحل گفتید وارد Device Manager کامپیوتر بشید کجای کامپیوتر هست
پاسخ: روشن خاموش شدن بخاطر نرم افزارهاییه که احتمالا نصب کردی(احتمال میدم برنامه های مدیریت باطری نصب کرده باشی) که در بعضی موارد به زیر 20درصد که میرشه شورع به چشمک زدن میکنه.در کل با فکتوری ریست درست میشه باز هم میگم وقتی سوال رو مطرح میکنین کامل بگین دلیلش چی بوده وچه کاری شده که الان اینجوره! در باره منجر هم اگه برنامه پی سی سویت سونی اریکسون رو نصب کردین نیاز به شناسوندن نداره


علی
ساعت21:15---20 مرداد 1391
ببخشید که یک جا سوالمو نپرسیدم میخواستم بدونم چجوری باید شماره ی بیلد گوشی رو فهمید

گوشی من لایوه
پاسخ: بیلد نامبر گوشی شما(ندید)62 هستش! به بخش setting و aboute phon برو گزینهbuilld number رو ببین آخرش نوشته 62 این همون شماره معروفه مال بعضی ها هم شماره هایی دیگست


علی
ساعت21:11---20 مرداد 1391
سلام

من شنيدم كه ميشه به جاي روت كردن يك رام روت شده نصب كرد

آقا رامين ميشه دربارش توضيح بدين


پاسخ: سلام دقیقا مثل اینه که به جای خوردن غذل با قاشق از جلو,این کار رو باچنگال اونم از عقب انجام بدی! کاملترین توضیح رو دادم! رام روت شده یعنی رامی که توسط اشخاص معمولی دستکاری شده ودارای نواقص بسیار زیادی هت وبلاخره مجبورت خواهد کرد که دوباره به رام فابریک برگردی که یعنی دردسر مجدد! اما روت خیلی سادهتر هستش چون به هر حال باید روت انجام بدی اما بهتر که گوشی کمترین دستکاری روش انجام بشه


alireza
ساعت5:24---20 مرداد 1391
سلام اگه ممکنه نحوه اپدیت گوشی Sony Erion Xperia Arc S رو با فلش اموزش بدین ممنون از وبلاگت خیلی عالیه
پاسخ: سلام حتما باید کامل قرار بدم میدونم این نقص رو ببخشید همه کار با فلاش تولز رو نمیدونن وشرمندم که آموزشش رو نذاشتم اما کلیه رامها میتونه با فلاش تولز فلاش بشه شما فایل دانلود شده رام رو درون چوشه نصب شده فلاش تولز در درایو c وداخل پوشه frimwer بریز.بعد برنامه رو اجرا کن واولین گزینه بالا که علامن ساعقه هستش رو بزن وفلاش مود رو انتخاب کن.گوشی بایدusb deboging فعال باشه وبعد خاموش بشه/بعد انتخاب فلاش مود صفحه انتخاب فایل رام میاد فایل رو انتخاب کن وokبزن بعد پیغام میاد که کابل رو وصل کنید.در این حالت دکمه back گوشی رو نگهدار وکابل رو وصل کن وبگذار صدای اتصال بیاد ودرصد پر شدن اون پایین از 1 درصد بگذره ودستت رو بردار از دکمه.فلاش تا 100 درصد که انجام شد خودش به پایان میرسه.گوشی شما مجهز به آندرویید 4 خواهد شد :-)


حسن
ساعت0:41---20 مرداد 1391
سلام رامین جان


بازم یه مشکل دیگه پاسخ: سلام.دوست عزیز من بارها گفتم سوالی که مطرح میکنین کامل بگین! یعنی چی این پیغام رو میده؟بگو که چیکاری کردی که این پیغام اومده من که نمیدونم تا جوابشم بگم.شما سوالتو اول کامل مطرح کن و اینکه از کی وچطوری اینجور شد


صادق
ساعت17:34---18 مرداد 1391
سلام.ببخشید می خواستم بدونم که چطور میتونم ازدوربین دوم گوشیم برای ارتباط تصویری استفاده کنم؟گوشی من لایو هستش و هنوز روتش نکردم.نرم افزارoovooرو نصب کردم.
پاسخ: سلام با استفاده از نرم افزار یاهو مسنجر ونصب پلاگینهای مخصوص ویدیو وارسال عکس به این قابلیت دست پیدا کنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش سونی اریکسون و اخبار موبایل و آدرس mobilkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 681
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1